עושים מטבוחה לשקשוקה למען הדמוקרטיה






 






שקשוקת השימוש בסקרים,
ודייג הקולות הצפים.

 
 

דמיינו לעצמכם, את תכלית מהלך סוף מסע הבחירות לכנסת ה-18, כתחרות דייג בבריכת דגים המכילה כ-40 דגים (מנדטים של הקולות הצפים שעדיין לא החליטו, איזה פיתיון דמוקרטי לבלוע )

לכל מפלגה יש משתתף דייג (יועץ אסטרטגי), המצויד לכאורה עם חכה תקנית, חוקית ואחידה, המשותפת לכלל דייגי המפלגות, למתן הזדמנות שווה ספורטיבית חוקית. (דמוקרטית)

ולכאורה כל דייג, (נציג מפלגה), אמור לדוג את חלקו היחסי בדגה, בהתאם לכישוריו (מצע הבחירות).
והפיתיון אכן שונה מדייג לדייג (כשוני בין מצע המפלגות)
הגיוני וטבעי מאוד שהדגים בבריכה, יתפסו בעת הדייג, באופן אקראי וסטטיסטי, לפי התפלגות
כוחם וכישרונם, של דייגי המפלגות השונות וטיב פיתיונם (קמפיין הבחירות) 

אך ישנו דייג אחד מוכשר, מתוחכם ומקושר יותר משאר   הדייגים, אשר מצטייד
בתכסיסנות ועורמה ( לא ספורטיביים ), ובחכה יקרה משוכללת מאוד ולא תקנית,
ומצליח לדוג, למורת רוחם ואוזלת ידם , של שאר הדייגים המשתתפים בתחרות,
את רובם המוחלט של הדגים בבריכה ולנצח בתחרות.

 



 

נמשל -
טכניקת הטבחים האסטרטגים, המוכשרים, המתוחכמים והמקושרים, וכיצד הם מכינים לנו, שקשוקת בחירות ודגים את רוב המנדטים הצפים.







 

* הטבחים האסטרטגיים הנבחרים, הם המוכשרים והמקצוענים בישראל.
ומקושרים היטב לענף הפרסום בתקשורת הישראלית


* שליטה מלאה של הטבחים (האסטרטגים) על מגוון ערוצי התקשורת המשמעותיים (ידיעות אחרונות, מעריב, ערוץ 2 , ערוץ 10, שלטי חוצות, רדיו ואינטרנט ועוד ועוד)
בעזרת השליטה על תקציב אגוד המפרסמים, המייצגים את המפרסמים הכבדים, בענף הפרסום במשק הישראלי. (ברובם הגדול מענף המזון ומוצרי הצריכה)

* מצוידים בתקציב בחירות מושקע ומתאים (מקושרים לקשרי הון שלטון רגולציה ותקשורת מתאימים)

* תנאי סיטואציה פוליטית אופטימאלית,של כ-30% קולות צפים, חודש לפני הבחירות,
המהווים כ-40 מנדטים, ביום הבחירות לכנסת.

* אופציית השימוש בכלים והחומרים הטובים והיקרים בשטח (סוקרים, מנתחי מידע, מפיקים,
אנשי תקשורת וכדומה)


 

לדוגמא סקר טלפוני, מתוך ניהול ושימוש במגוון סקרים שונים ומשונים.להשגת אותה המטרה.

מתקשרים, שבועיים לפני יום הבחירות בערב לכ-10,000 איש, הנבחרים כמשתתפים פעילים במשאל הטלפוני ושואלים אותם עבור מי מהמפלגות, הם מצביעים בבחירות לכנסת) .אני עבדכם אישית, כבר השתתפתי בשאלון הראשון בטלפון)

כ-7,000 מתוכם, מצהירים בוודאות ומשתייכים, למפלגה המועדפת שלהם ואותם מצביעים
לא צפים ולא מעניינים יותר, להמשך תהליך הדייג האלקטוראלי, מוצאים מחוץ למשחק.

כ-3000 הנותרים מזוהים כקולות צפים, עוברים בימים הקרובים ,
תהליך של קליטת מסרים מתאימים בתקשורת המגויסת,
ועוברים מיידית שאלון טלפוני, לסקר שינויים בעמדתם.

אותם כ-3000 קולות צפים עוברים, לאחר כל ימים נוספים, תהליך דומה נוסף.

כך המדגם של כ-3000 הקולות הצפים, מהסקר הבסיסי הגדול, מהופנטים תקשורתית כל מספר ימים,
בתהליך קליטת מסרים, המשתנים ומותאמים לפי הצורך של התקשורת המגויסת ,
עבור מפלגת השקשוקה ונגד המפלגות המתחרות,
ועוברים תהליך חוזר של שאלון טלפוני, לקבלת סקר שינויים אלקטוראלי נוסף.

עד יום הבחירות, מזוהים בוודאות כ-1500 מתוך הקולות הצפים במדגם,
כקורבנות נשלטים אלקטוראלית, ברוח המסרים המשתנים שקלטו.
ומצביעים כקורבנות שטופי מוח ומהופנטים בקלפי, בעזרת פעולה נוספת של המרצה יעילה, ביום הבוחר.

כ-50% ממדגם הקולות הצפים, שווה בכלל קולות הצפים, ביום הבחירות, כ-עד 20-15 מנדטים.
תוספת לכוחה האלקטוראלי הקיים של מפלגת השקשוקה.


וכך מפלגת השקשוקה מנצחת בבחירות ובגדול, מתחת לאפם של שאר המפלגות המתחרות, שנרדמו בשמירה ולא קלטו בזמן, את האזהרה החשובה, שבשביל לנצח את הבחירות, באופן דמוקרטי,
הם היו חייבים, לעשות בזמן, מטבוחה לשקשוקה, למען הדמוקרטיה.




עושים מטבוחה לשקשוקה למען הדמוקרטיה
[Top]

 צור קשר
[Top]
    





עיצוב ובניית האתר: אורית גפני
לייבסיטי - בניית אתרים