עושים מטבוחה לשקשוקה למען הדמוקרטיה






 
 
 

הקמפיין הדמוקרטי

 
היכולת לאבחן ,מצבים ופעילות פוליטית במדינת ישראל, חייבת להיות בתנאים אופטימאליים של ראות ושקיפות, כל השפעה אוליגרכית או תקשורתית מגמתית על הפוליטיקה הישראלית, משבשת את היכולת הזו ומעמידה את אזרחי המדינה ,במצב מסוכן ומביך, של ראייה והבחנה מסולפת, של העובדות בשטח.
והיא מהווה בכך,סיכון קיומי על חיינו – גם במובן הביטחוני - ויותר מכל איום קיומי אחר, המגיע ממדינות ערב.
האויב האמיתי, אינו נמצא כביכול ממזרח, אלא הוא שוכן כאן בתוכנו, האויב נמצא ללא ספק מבית. כאן יש לציין, כי הקשר התלותי בין מפלגות השלטון לבעלי ההון, השולטים באופי פעילותם הכלכלית על איגוד המפרסמים, המזין מצידו את גלגלי ערוצי התקשורת במדינה, לצורך השגת רוח גבית תקשורתית, יוצר עיוות משמעותי, המשפיע נחרצות על אופן הניהול, ושימת דגש על יצירת עליונות פוליטית ,על חשבון דגשים בניהול המדינה נטו.
נטרול השפעה זו, בכל דרך, תביא לניהול נכון ומשוחרר, מהשפעות חיצוניות על המדינה במצבה הקיים. 
 

יצירת קואליציה פרלמנטארית המתנגדת לכשל הדמוקרטי

גיוס גוש פרלמנטארי, של נציגי מפלגות דמוקרטיות ,הנפגעים אלקטוראלית מהכשל הדמוקרטי,
והמהווים ביחד קואליציה ,המתנגדים למינוף הקשר הלא דמוקרטי.

 

נכחתי בכנס הון ושלטון, בסיעת עוז בהסתדרות בהשתתפות כ600 חברים,
אשר הצליחו להיכנס ,לאולם הדחוס בבית ברל,
ההשפעה הגדולה שהייתה לתחושתי ולדעת ,שאר המשתתפים באירוע,
בלטה בכל רגע ורגע ממהלך הכנס ומתחושת ההתעוררות, של דעת קהל המשתתפים באירוע.

לדוגמא : כנס הון ושלטון , בסיעת עוז בהסתדרות .

      
                                    
 

מול הפירמות המשתייכות, לרשימת המפרסמים הכבדים בענף הפרסום בישראל,
השותפות, למתן אפשרות המינוף, של קשרי הון, שלטון, רגולאציה ותקשורת בישראל,
וניהול מחאה ציבורית ,נגד הפירמות עד למחאה ממשית, של ארגון חרם צרכנים גורף,
על מוצרי הפירמה ,אשר לא תפעל למנוע את השימוש הלא דמוקרטי,
ביכולת המינוף ובשימוש הלא ראוי דמוקרטית ,בתקציבי הפרסום השוטפים שלה.

פרסומים לדוגמא:

עוגת הפרסום בישראל:


פרסום 2007


כך יראה שוק הפרסום ב-2008




עושים מטבוחה לשקשוקה למען הדמוקרטיה
[Top]

 צור קשר
[Top]
    





עיצוב ובניית האתר: אורית גפני
לייבסיטי - בניית אתרים